Hírek

Távozik hivatalából Nicola Sturgeon skót kormányfő
Mert szerinte Skóciának is és neki is jobb így.
Ugye milyen elképzelhetetlen, hogy ez valaha Magyarországon is megtörténhet?

Gulyás Gergely: Csökkent az esélye, hogy a FIDESZ visszatérjen az Európai Néppártba
Szerintem nem bánják. És nem is engednék.

Az Integritás Hatóság köszöni, de Horváth András nem fér bele az elképzeléseikbe
Naná, hogy nem. Ért ahhoz, amit csinálnia kellene. Tűrhetetlen.

Rejtély Egerben: a városfejlesztő cégnél szőrén-szálán eltűnt a közpénzből vett milliós kanapé
Úgy bírom, amikor hülyének tettetjük magunkat. A pasi vett egy 900 ezres kanapét, aztán betette az irodába a saját koszlott ülőgarnitúráját. Vajon hova lett az új cucc? Csak nem hazavitte? DE!!! Hol itt a rejtély?

Több mint száz gyalogos halt meg közlekedési balesetben 3 év alatt
Állandóan a környezetvédelemről papolnak, meg a káros kibocsátásról, miközben 6 tonnás teherautók állnak meg 50 km/órás sebességről, hogy Józsibá átmehessen az utca egyik oldaláról a másikra. 8-10 autó áll meg a zebránál, hogy valaki átballaghasson. Azzal a felkiáltással, hogy vigyázni kell a gyalogosra. Ha a gyalogos várna 30 másodpercet, biztonságban átkelhetne.
Lehet, hogy elsősorban a gyalogosnak kellene vigyáznia saját magára. De nem vigyáz, mert tudja, hogy neki mindenhol elsőbbsége van. Így aztán úgy lép le az úttestre, hogy körül sem néz. Majd az autósok vigyáznak, ha nem akarnak börtönbe menni. Ő meg inkább meghal, de megmutatja, hogy végre ő az úr. Neki csak ez maradt. A sok hülye ül a kényelmes autóban, neki meg gyalogolnia kell. Akkor várjanak. És még lassabban poroszkál át a zebrán.
A kerékpárosok. Értem én, hogy nem füstöl, meg egészséges (persze biztosan nem a belvárosban, mert ott épeszű ember nem kerékpározik), de van sötétebb vetülete is. Magyarországon az országutak szinte mindegyikén 2 sávban folyik a forgalom. Egy oda, egy vissza.
Elindul egy biciklis Budapestről Velencére. Van valakinek fogalma arról, hogy az alatt a két óra alatt, amíg odaér, hány autónak kell a szembejövő sávba átmennie – ami az egyik legveszélyesebb manőver – hogy kikerüljék a kerékpárost? Hogy hányszor gyűlik fel mögötte kocsisor, mert a szembejövő forgalom miatt nem lehet elmenni mellette? Hogy mennyi drága benzint pocsékolunk el és hogy mennyi lehet a kibocsátott többlet légszennyezés? Erről nincs adat és nem is érdekel senkit.
Semmiképp ne haljon meg száz gyalogos 3 év alatt, de ne haljon meg 2 ezer autós sem, a stressz, idegrendszeri és egyéb – a közlekedés okozta – betegségek okán. Rájuk is vigyázni kellene.

Aki a város szélén tenné le az autót, annak gyakorlatilag nincs hova
Hát pont ez az. Emberek! Szálljatok ki az autóból, ne gyertek be vele a városba, mert az mindenkinek rossz! Füst, tömeg, elmebaj. Rendben. Lerakom a kocsit a város szélén. De nincs parkolóhely. Ha reggel 7 után érsz oda, esélytelen. És akkor állnak fűre, fára, kijáratba, bejáratba. Káosz.
Amikor a főváros megelégelte, hogy az autósok fél kerékkel felállnak a járdára, akkor az ominózus helyeken elegáns betongúlákat telepítettek és a probléma keddről szerdára megoldódott.
Itt is pontosan ezt kell tenni. Busz és vonat állomások környékén tágas, fával beültetett parkolókat kell építeni. Annyi – ennél sokkal feleslegesebb – dologra van pénz, erre is lehetne. Akarat kérdése.

A NATO nem a biztonságunkat garantálja, hanem veszélyt jelent Magyarországra – írja a Magyar Nemzet

A hatalmon lévőknek véglegesen és visszavonhatatlanul elment az eszük?